czwartek, 13 czerwca 2013

Łąka pełna kwiatów

Niedawno wykonałam kolczyki kwiatuszki wg. tutoriala Kerrie Slade w kolorze białym.
Zaraz po tym dostałam kolejne zamówienie na kolczyki kwiatuszki, lecz tym razem w kolorze niebieskim i czerwonym.



Dla p. Marioli wykonałam kolczyki czerwone, a dla p. Teresy niebieskie. Obie pary idealnie pasują do swoich właścicielek, do ich stylu i temperamentu. Myślę że w tej kwestii wykonałam kawał dobrej roboty :).

Para czerwona: koraliki tt w kolorach opaque cherry oraz transparent lt. siam ruby.


Para niebieska: koraliki tt w kolorach opaque lustered baby blue oraz opaque cornflower.



6 komentarzy:

  1. o patrz, ale się wkręciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, wkręciłam się. Popchnęłam produkcję masową, ale całe szczęście skończyłam już :). Jeszcze tylko jeden...

      Usuń
  2. jakie śliczne! :D w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu. Robiłam je bardziej z myślą o wiośnie, bo wtedy padał jeszcze śnieg...ale masz rację na lato idealnie pasują :).

      Usuń