środa, 23 października 2013

WOŚP 2014 i projekt "Rio Ophiuchi"

W tym roku po raz pierwszy i mam nadzieję że nie ostatni, biorę udział w projekcie zorganizowanym przez Biżuteryjki - Kobiety zajmujące się wszelakim rękodziełem, które zrzeszyły się aby wspólnie wykonać kilka wspaniałych projektów biżuteryjnych.
Biżuteria powstała w wyniku ciężkiej pracy ponad 400 kobiet zostanie następnie zlicytowana, a pieniążki ze sprzedaży przekazane zostaną na szczytny cel :). W tym roku pieniądze z licytacji WOŚP wykorzystane zostaną na zakup specjalistycznego sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej i godnej opieki medycznej seniorów.
22. Finał WOŚP będzie miał miejsce 12 stycznia 2014 roku.
Ja biorę udział w jednym z takich projektów "Rho Ophiuchi" i wykonałam w tym celu dwa elementy :).
Jest to kolia wykonana z tysięcy maleńkich japońskich koralików, z których każda z dziewczyn biorących udział w projekcie wykonała po jednym - dwa elementy, a następnie  elementy te zostaną złożone w jedną całość- przepiękną kolię w kolorach morskim, złota i szafiru.
Do utworzenia naszyjnika zostały wykorzystane materiały najwyższej jakości, a ufundowane zostały przez sklepy beading.pl oraz skarby natury.
Bardzo dziękujemy dziewczynom za udostępnienie materiałów na naszyjnik.
 Więcej informacji lada moment tutaj.
 
 
a tutaj moje elementy i moje skromne lico z elementami w dłoni :)
 
 
 
 
Zatem do 12 stycznia i zapraszam serdecznie do licytacji kolii!!!!



 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz