piątek, 18 lipca 2014

Klasycznie z rivoli i w kolorze blue

Tym razem już na spokojnie w roli głównej z rivoli. Moje ulubione w rozmiarze 14mm. Te właśnie najlepiej mi się obszywa. Są ani za małe ani za duże. Takie w sam raz :D.

 
Wykorzystane koraliki: Toho 15/o pf galvanized aluminium, hematite oraz 11/o opaque jet i pf galwanized aluminium. Jako ozdobę "dyndałkę" wykorzystałam kuleczki z hematytu, które dostałam jako gratis przy zakupach w Royal Stone. W roli głównej wystąpiło rivoli w kolorze silver night.
 
 
 
 
 
 
I kolejny komplecik, który Wam zaprezentuję.

Oczywiście w roli głównej, jak przy kolczykach powyżej, jest rivoli 14mm oraz 18mm zawieszka.
Powstał w pięknym błękitnym kolorze, lekko okraszonym w srebro, które idealnie łączy się z zimnymi kolorami.

 
Obszycie rivoli w postaci kwiatka zaczerpnęłam z kursu Weraph.
 
Koraliki: s-l frosted aquamarine, pf galvanized aluminium oraz 15/o s-l dark aquamarine oraz pf galvanized aluminium.
 
Jako że gaduła ze mnie marna, to teraz już zaproszę Was do oglądania zdjęć ;).
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

1 komentarz: