środa, 4 lipca 2012

Brzoskwinia z grapefruitem

Ostatnio na moim warsztacie królują kolczyki i bransoletki "Caterpillar", czyli tzw. gąsieniczki, ale o tych drugich napiszę troszkę później, bo cała praca leży na stole nieukończona a ja sama nie wiem za co najpierw mam się wziąć..brak weny przez upały.

Na zamówienie koleżanki Klaudii wykonałam kolczyki wachlarze wg. tutka Weraph. Ja oczywiście zmodyfikoweałam odrobinkę wzór, poprzez dodanie kilku koralików do podstawy robótki oraz kilka dodatkowych rządków, w celu uzyskania kolczyków w bardziej okazałym rozmiarze.

Kolczyki wykonałam z koralików Toho Roundelle w trzech rozmiarach i kolorach: silver-lined milky white, silver-lined milky peach oraz silver-lined milky grapefruit oraz koralików magatama w kolorzez silver-lined crystal.

Niestety nie mam zbyt dobrych zdjęć, które oddałyby jak urokliwe są te kolczyki.
Wiem jedno, jak tylko uporam się z moimi zamówieniami, zrobię takie dla siebie w pięknym złotym i srebrnym kolorze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz