sobota, 28 lipca 2012

Wisior krok po kroku cz. II

W ostatnim moim poście na temat mojej pirwszej pracy w hafcie koralikowym, skończyłam na dodawaniu ozdobnych frędzelków, które miały dodać lepszych proporcji całej pracy:


To był początek, a tak wygląda ukończony rządek...


Przypomnę, że frędzelki wszywane są pomiędzy murek wykonany ściegiem podstawowym a obszyty kaboszon.


Następnie dodałam kolejny rządek ściegiem podstawowym ( koraliki Toho 8o - opaque lustered white), aby zamaskować wcześniejszy murek i stworzyć ładne przejście pomiędzy jednym poziomem koralików a drugim.



A w międzyczasie powstawał sobie taki oto sznur koralikowy:


Sznur jest wykonany z koralików Toho w rozmiarze 11o i jest na 5 koralików w rzędzie.
Sznur koralikowy jest dosyć cienki ale postanowiłam, że nie może być zbyt masywny ponieważ wisior jest dość sporych rozmiarów...



A tak wygląda obszyty kolejny murek ściegiem podstawowym




Wygląda to o niebo lepiej, ale...czegoś mi brakowało i postanowiłam dodać kolejny rządek frędzelków tym razem wykonany z koralików Toho 11 i 15: ceylon white oraz silver-lined aquamarine.



I tyle na dzisiaj...ciąg dalszy oczywiście w kolejnym moim poście...a praca ma się już ku końcowi.

1 komentarz: