wtorek, 1 stycznia 2013

Frozen leaf

W nowym Roku 2013 chciałam życzyć Wam wszystkiego najlepszego, spełnienia wszelkich marzeń oraz sukcesów osobistych i zawodowych, ale przede wszystkim świeżych i twórczych pomysłów podczas tworzenia własnych dzieł.

Mam ogromną nadzieję że uda mi się poczynić w tym roku wiele wspaniałych dzieł.
Jak na razie zaprezentuję Wam moje ostatnie wytwory wydłubane jeszcze w starym roku. Kończyłam je przed samym Sylwestrem. Dostałam niesamowitej weny twórczej i pokończyłam kilka rzeczy na raz. A w tym roku rozpoczęłam dwa kolejne wisiory i bransoletkę :)


Na początek zatem pragnę przedstawić Wam mój najnowszy naszyjnik wykonany według znanego już Wam wzoru  - "Frozen leaf".



 
 
Naszyjnik wykonany jest z japońskich koralików Toho w rozmiarze 8o w kolorzez Galwanized Aluminium oraz czeskich kryształków-koralików fire-polish 3 i 4 mm w kolorze crystal ab.
 

 
Doskonałym wykończeniem jak również ozdobą całego naszyjnika jest srebrny liść, który upolowałam na bazarku przydasiowym na fb. Kiedy dotarł do mnie list polecony z tym cudeńkiem od razu wiedziałam do czego go wykorzystam i oto są tego efekty.
 
 
a tutaj w zbliżeniu splot naszyjnika
 


Co jak co, ale ja jestem przeogromnie zadowolona z efektów własnej pracy i oby mi tak pozostało w Nowym 2013 roku, czego życzę również Wam.
 
 

3 komentarze:

  1. piękny ten naszyjnik! fajne połączenie toho i fp, wyszło tak... śnieżnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ on jest przepiękny!!!musi się ślicznie mienić "na żywo" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo. Naszyjnik faktycznie pięknie się mieni w świetle słonecznym dzięki koralikom fire-polish z efektem opalizującym. Moje zamierzenie było aby osiągnąć jak najbardziej mieniący efekt. Ale rzeczywiście jest bardziej śnieżny niż "brylantowy" :D.

    OdpowiedzUsuń