środa, 27 czerwca 2012

Zawsze jest jakiś początek…

Właśnie założyłam swój pierwszy w życiu blog…nigdy w życiu nie przypuszczałabym że w ogóle powstanie…jak to mówią nie zna się dnia ani godziny jak przychodzi taka chwila kiedy chce się podzielić ze światem swoimi pomysłami i przemyśleniami.
Mój blog będzie o tym co mnie interesuje, co zajmuje każdą chwilę wolną od codziennych obowiązków, pozwala mi się rozładować ale i doprowadzić do furii…tworzenie biżuterii z koralików i kamieni naturalnych.
Ponieważ zajmuję się tym już od jakiegoś czasu a moje dokonania nie były w żaden sposób udokumentowane postaram się publikować moje bieżące wytwory.
Może po drodze znajdą się jakieś niedobitki które zalegają w mojej szufladzie w potężnym bałaganie z nici, koralików, linek jubilerskich i starych naszyjników i kolczyków…i będę mogła je odkurzyć w postaci zdjęć na tym oto blogu :) .
No to do dzieła!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz