czwartek, 26 grudnia 2013

Beading Polska - po raz czwarty!!!

Troszeczkę opóźniona, ale wracam do Was.

Na początek chciałam się pochwalić, że po raz kolejny moje wzory na sznury szydełkowe pojawiły się w nowym numerze pisma "Beading Polska". Jest ich tam aż cztery. Tematyka jest oczywiście świąteczna.
Magazyn można zakupić tutaj w wersji pdf lub w wersji drukowanej, jak komu wygodnie :).
Dodam na koniec, że nie zamierzam na tym poprzestać :).




Na koniec jeszcze kilka słów o mnie.
Otóż nie obijam się. Miałam ostatnio mnóstwo pracy przy tworzeniu drobiazgów na prezenty. Były to kolczyki, bransoletka, wisiorki...niestety nie mam zdjęć!
Tak, spotkała mnie straszna przykrość. Zgubiłam kartę pamięci do aparatu, a na niej były wszystkie zdjęcia wykonanych ostatnio przeze mnie prac, których już niestety nie posiadam. Półtora miesiąca mojej ciężkiej pracy przepadła, a Wy możecie tylko uwierzyć mi na słowo, że prace o których pisałam Wam istniały.
Dziękuję bardzo Wszystkim za przemiłe komentarze pozostawione pod każdym z postów i motywację do dalszego tworzenia. Wasze słowa są bardzo budujące i dają mi kopa do twórczej pracy :).

Mam nadzieję, że w Nowym roku troszkę bardziej mi się poszczęści i obędzie się bez tak niemiłych niespodzianek. Czego i Wam moi mili życzę :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz