sobota, 11 stycznia 2014

Rho Ophiuchi i aukcje WOŚ na allegro!

Jak zwykle u mnie z ogromnym opóźnieniem, ale jest jeszcze chwilka.

Chciałam Wam obwieścić, ale to już pewnie wszyscy wiecie, że na allegro tylko do jutra trwa aukcja niesamowitego kompletu "Rho Ophiuchi, w którego tworzeniu brałam udział, zorganizowana w ramach projektu "Biżuteryjki dla WOŚP".
Wspominałam Wam o tym już wcześniej o tutaj

A oto i komplet w całej swej okazałości zaprezentowany również na modelce, którą zgodziła się zostać Beata Dobosz.



 
 
 
 

Link do aukcji przeniesie Was prosto na aukcję tego niesamowitego kompletu. Trzeba kliknąć o tutaj :).

Dodam jeszcze tylko kilka słów...

        To już trzeci rok z rzędu, kiedy zarówno twórczynie, twórcy biżuterii i osoby zajmujące się rękodziełem hobbystycznie (tak jak ja), wzięły udział w projektach zorganizowanych przez Marisellę. W tym roku jednak dziewczyny przeszły same siebie! O tak. Przygotowały mnóstwo przepięknych rzeczy do licytacji, w tym: naszyjniki, bransoletki a nawet biżuterię męską.Wszystko to w tak szczytnym celu.
Jeszcze jedną wspaniałą wiadomością powinno być to, że w sesji fotograficznej w celu prezentacji biżuterii Biżuteryjek wzięły udział same sławy, jak Beata Pawlikowska, Beata Dobosz czy Maria Niklińska.
Pozostałe aukcję z przepiękną biżuterii można znaleźć o tutaj.

Ale dość mojego biadolenia, którego całe szczęście nie jest dzisiaj zbyt wiele. I dobrze!

Zatem bardzo serdecznie zapraszam wszystkich do odwiedzenia i licytowania przedmiotów stworzonych przez Biżuteryjki :).

1 komentarz: