środa, 31 lipca 2013

Indiańskie motywy, czyli kolejne kolczyki

Przedwakacyjnie, bo dosłownie jestem już jedną nogą poza domem, wstawiam mojego ostatniego posta.
Tym razem znowu postawiłam na kolczyki indiańskie, które mordowałam dwa tygodnie.
A to pomyliłam się w liczbie koralików, a to nić się przerwała i tak od początku zaczynałam...

Ale w końcu się udało :).

 
Wzór pochodzi oczywiście od Anabel. Frędzle dorobiłam według własnego pomysłu.
Użyłam tutaj koralików toho treasure w kolorze: opaque lustered white, opaque blue turquise, opaque cornflower, galwanized starlight oraz metallic bronze oraz po raz pierwszy w moich pracach użyłam koralików buggle w kolorze bronze.
Całość zawieszona została na biglach angielskich w kolorze złotym.
 
I jak Wam się podoba?
 
Nie przedłużając...życzę Wszystkim udanego wakacyjnego odpoczynku. A tym którzy już wrócili z wakacji, aby rok szybko minął i doczekali się kolejnych :D.
 
 

3 komentarze:

  1. I dobrze, że nie przerwałaś pracy nad nimi, wyglądają genialnie:) Te kolory są po prostu boskie! Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio. Cieszę się, że podobają Ci się moje kolczyki. Właśnie wróciłam z wakacji i czuję się w ogromnym obowiązku żeby pokończyć stare rozpoczęte rzeczy :). Może mi się uda :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń