niedziela, 31 marca 2013

...Świąteczne serwetniki oraz Życzenia

W ostatniej chwili ale jeszcze w temacie wrzucam kolejnego posta związanego bezpośrednio ze Świętami.
Tak, tak. Przygotowałam może niewielką ale wyjątkową dla mnie rzecz, która ozdobiła nasz świąteczny stół, a mianowicie...serwetniki koralikowe.





Wyglądają może skromnie, ale uwierzcie, kosztowały mnie mnóstwo cierpliwości oraz nakładu pracy.
Serwetniki wykonałam przy użyciu koralików toho 11o w kolorach Trans-Rainbow Peridot oraz Dyed-Rainbow Lemon Mist  i koralików Toho w rozmiarze 15o w kolorze Silver-Lined Grass Green. Jako wykończenie użyłam czeskich kryształków fire-polish w kolorze lt. green.

 
 
Wykonałam 9 sztuk takich serwetników w rozmiarze 4x2 cm. Użyłam zatem do ich wykonania ok. 1000 kryształków w kolorze zielonym.
A tak wyglądał u mnie Świąteczny "śniadaniowy" stół zastawiony potrawami wraz z drobnym wkładem mojej rękodzielniczej pracy.
 




 
 

 Z okazji Świąt chciałabym złożyć wszystkim najserdeczniejsze życzenia. Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych oraz baaardzo mokrego śmigusa-dyngusa.

A tak Święta wyglądają u mnie :), czyli kilka Świątecznych zdjęć nt. Świąt jajecznych :D.


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz