wtorek, 19 marca 2013

"Gumdrops in my garden" po polsku - czyli kolczyki kwiatuszkowe

Od jakiegoś czasu wierciłam dziurę w brzuchu jednemu ze sklepów z koralikami, żeby sprowadzili koraliki gumdrops i udało się. W naszym ukochanym sklepie internetowym są już dostępne w kilku przepięknych kolorach. Osobiście muszę przyznać że czekam na kolejne kolory, by móc zrealizować swoje kolejne projekty.

Nie bez powodu marzyłam o tych koralikach. Dzięki ich posiadaniu wyplotłam przepiękne kolczyki wg. projektu Kerrie Slade - "Gumdrops in my Garden".

A oto i one:



Kolczyki wyplotłam z koralików Toho terasure w kolorze Trans-Rainbow Black Diamond oraz z czeskich koralików gumdrops w kolorze Aquamarine Clarit. Kwiatuszki wyplecione zostały w technice brick stitch a całość zawieszona na długich antyalergicznych biglach.

Przyznam że to zdecydowanie nie będą moje pierwsze i ostatnie kwiatuszki.





3 komentarze:

  1. Ale Masz Asia tempo:) super są te kolczyki tylko żeby jeszcze ten śnieg zniknął...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. A kolczyki wydłubane jakieś półtora tygodnia temu. Tempo mam żółwie niestety i będę w najbliższym czasie starała się wstawić zdjęcia moich wytworów, które wydłubałam w ciągu ostatnich dwóch miesięcy.

      Usuń