czwartek, 17 lipca 2014

Gwiaździste niebo

Na pierwszy rzut mojego powrotu do blogerskiego życia chciałabym wrzucić coś prostego, a mianowicie bransoletkę szydełkową w jednym z moich ulubionych kolorów - kobaltowym.

Jak już się pewnie domyślacie, bransoletka ta, jak również pozostałe rzeczy które będę przedstawiać Wam w ciągu kilku kolejnych dni, powstały jakiś czas temu. Niekótre dopiero teraz doczekały się wykończenia, inne zdjęć.

Ale dość gadania i do pracy ...


 
Do wykonania bransoletki użyłam koralików Toho w rozmiarze 8/o (duże!) w kolorach: s-l frosted cobalt oraz pf galvanized starlight.
 
 
 
Całość oprawiona w półfabrykaty w kolorze złotym.
 
 


3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja również. To jeden z moich ulubionych kolorów, jak już pewnie to pisałam powyżej. Ciekawi mnie tylko, których kolorów to ja nielubię i nie są moimi ulubionymi :D. Na pewno to starlight, aluminium, bronze i cobalt ...ale pewnie po pracach to widać :D.

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie połączenia:)

    OdpowiedzUsuń