sobota, 13 września 2014

Naszyjnik "Latte" - mój eksperyment z koralikami Twin

Naszyjnik, który pokażę tym razem, powstał jakiś czas temu. Podobnie jak i większość moich wytworów rękodzielniczych.
Ostatnimi czasy nie mam zbyt dużo czasu aby móc poświęcić mojemu hobby zbyt wiele czasu. Dlatego też, jak tylko nadarzy się okazja przysiadam do komputera i wrzucam zdjęcia :).

Naszyjnik "Latte" powstał z wzoru znalezionego w internecie tutaj, niestety nie wiem czyjego autorstwa jest wzór.

 
Do wykonania naszyjnika wykorzystałam zakupione jakiś czas temu czeskie koraliki twins. Ponieważ nie miałam wystarczającej ilości z jednego koloru Twin-ów, postanowiłam wycieniować naszyjnik, wykorzystując wszystkie kolory, jakie w danym momencie posiadałam.
 
 
Niestety nie jestem także w stanie podać nazw kolorów koralików Twin. Pozostałe koraliki wykorzystane podczas tworzenia naszyjnika to koraliki Toho: opaque lustered beige, pf galvanized starlight, Gold-lustered transparent pink, metallic bronze, metallic iris brown oraz frosted iris brown.
 
 
Jak zapewne widać na tutku ze strony, do której linka podałam powyżej, naszyjnik został pozbawione dolnego rządku koralików, ponieważ cały naszyjnik nieładnie falował się na szyi. Stąd właśnie nieobrobiony rządek.
Minusem tego jest to, że dolne koraliki twin obracają się wokół poziomej osi. Myślę, jednak, że nie przeszkadza to aż tak bardzo, tym bardziej, że naszyjnik został w moich prywatnych zasobach :)
 
 
 
 
 
 

7 komentarzy:

  1. Kolorystyka Twojego naszyjnika bardzo piękna !!! Efekt końcowy lepszy niż oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatny, piękny naszyjnik , cudnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik jest wspaniały i w cudnych kolorkach.
    P.s. macie rodzinę na Śląsku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest, prawie jak koronkowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. To cieniowanie bardzo mi się podoba! prześlicczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Super cieniowanie, cudownie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń