poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Gąsieniczka reaktywacja

Na potrzeby dosyć dużego zamówienia wyszydełkowałam kolejną i nie ostatnią gąsieniczkę (a została mi jeszcze jedna do wydziergania). Ponieważ miała być złoto-beżowo-brązowa użyłam uniwersalnych dla moich gąsienic kolorów: bronze, Gold-lined frosted crystal oraz opaque lustered beige.
Wzorek zaczerpnęłam od Weroniki Kaczor - Weraph, która zaprojektowała wzór specjalnie na potrzeby gąsienicowania.


Bransoletka wyszydełkowana jest z koralików Toho o wielkości 11o - czyli jakieś 2,3mm.



Oczywiście jako wykończenie dodałam złote końcówki i zapięcie typu toggle, z uwagi na to że wzorek zdąbiący gąsieniczkę jest złoty.



A tak wygląda na ręku :)


2 komentarze:

  1. I love your work! I'm so impressed by the beautiful work of yours
    & your fellow beaders in Poland that I've seen thru Google .
    It inspires to learn the slash bead crochet technique. thank you for the patterns.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your delightful words :). Here in Poland beading technique is becoming more and more popular and every year we are getting more beaders. Please supply your email so I can send you a diagram to slash bead crochet :).

      Usuń