poniedziałek, 9 września 2013

Wzór na sznur szydełkowy "Kiss" na Międzynarodowy Dzień Urody :)

Wczoraj wieczorem narysowałam wzór specjalnie dla moich koleżanek, które bardzo mi pomogły w ostatnim czasie :).
I ku mojemu zdumieniu wstrzeliłam się z nim idealnie, bo moi drodzy, pewnie tego jeszcze nie wiecie, ale właśnie dziś na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Urody.
I na tę okazję w dzisiejszym dniu powinnyśmy zadbać o siebię i zwolnić tempa. Chociaż odrobinkę, na tyle ile pozwolą nam codzienne obowiązki.
Ja zamierzam skorzystać i wieczór poświęcić na urodowe porządki :).

Nie przeciągając dłużej, oto i schemat o którym wspomniałam powyżej :).



Wzór jest na 15 koralików w rzędzie, tak więc nareszcie narysowałam coś na w miarę normalny jeśli chodzi o grubość sznur :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz