sobota, 24 sierpnia 2013

Blue chain - wzór na sznur szydełkowy na 22 koraliki

Dzisiaj wstawiam post na szybko.
Nie będzie to ani bransoletka, ani też kolczyki. Tylko sam wzór.
Rozrysowałam go jakiś czas temu, niestety gdzieś w sekwencji strzeliłam byka i sekwencja nie chciała wyjść prawidłowo.
W końcu po jakimś miesiącu...może dłużej? O dziwo znalazłam błąd - jeden koralik wstawiłam w innym kolorze niż miał być. Głupia omyłka :).

No ale żeby już nie przeciągać.
Oto i wzór na sznur szydełkowy na 22 koraliki w rzędzie, więc grubasek :), w czterech kolorach. U mnie padło na niebieski.
Pierwotnie sekwencja posiadała bardziej pstrokate kolory, ale ostatecznie zdecydowałam, że będzie to kolor niebieski:).

 
 
To mój pierwszy wzór rozrysowany na tak gruby sznur, poprzedni jeśli pamiętacie był na gąsieniczkę w jodełkę :).
Powiem tylko tyle. Jestem z siebie taka dumna!
 
Oczywiście możecie się częstować wzorkiem, jeśli przypadnie Wam do gustu :).
Jeśli jednak zdecydujecie się skorzystać ze wzorku, to bardzo prosiłabym jednak o podanie mnie jako autora wzoru. Dziękuję :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz