sobota, 31 sierpnia 2013

Wzór na sznur szydełkowy w marynarskim stylu na 6 koralików w rzędzie oraz inne wzorki :)

Pewnie już nie pamiętacie, ale jakiś czas temu robiłam dla koleżanki bransoletkę w stylu marynarskim. Była to klasyczna bransoletka robiona na szydełku.
Rozrysowałam sobie wtedy na potrzeby wytworzenia tejże bransoletki schemacik. I dzisiaj postanowiłam, że wygrzebię moje stare schematy, aby się nimi z Wami podzielić. Leżą tak sobie i kurzą się wirtualnie, a może ktoś z Was zechce je odświeżyć :).

Wzorek "W marynarskim stylu" jest na 6 koralików w rzędzie.

 
a tutaj efekt mojej pracy:


 
 
To były początki mojej małej przygody z beadingiem. Ale i tak myślę sobie, że to prosty schemacik, ale całkiem nieźle mi wyszedł.
 
A tutaj jeszcze kilka innych schematów:
 
Wzór na 6 koralików w rzędzie "Fioletowa rozeta":
 
 
 
 
 
Wzór na 8 koralików w rzędzie "Flowers", choć tak na prawdę przypomina mi bardziej krwinki niż kwiaty :)
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz